czwartek, 22 stycznia 2009

Cafe



Bardzo stary kadr :)

12 komentarzy:

Nmofmak pisze...

stare ale jare... piękne zdjęcie.

Anonimowy pisze...

nioo...

Piękne! I coś pięknego tam ktoś napisał...

Właśnie popijam kawkę - ale białą i w zwykłym kubku :-)

A Wy wszyscy jeszcze śpicie - POBUDA!!!

Dużo ciepełka Olek !

Anonimowy pisze...

Cos wrzuciłam pod lokomotywę :-)

szczuply pisze...

Dzięki Emmo:) Bardzo lubię odgłos pociągu, jak byłem mały i jeździłem z dziadkami na wczasy zawsze zasypiałem od tego stukotu. Co do zdjęcia-to, co jest tam napisane, napisała najważniejsza kobieta w moim życiu, moja mama.

Mnie kawa najbardziej smakuje w zwykłym kubku:)

Dzięki byku, Ty już chyba widziałeś to zdjęcie wcześniej;)

Margarithes pisze...

podoba mi się u Ciebie, a kolorowe kredki, bardzo!

Anonimowy pisze...

Dobrze, że jesteś :-) mój wiersz bez Twojego komentarza jest do kitu :(
Twoja mama musi być wspaniałą kobietą, sadząc po charakterze pisma.

W zwykłym kubku - półtorej łyżeczki cukru poproszę i koniecznie mleko :-))

Ciepełko!

szczuply pisze...

Witam Margo i dzięki wielkie :)


Emmo Twje wiersze są świetne niezależnie od tego czy umieszczę pod nimi komentarze czy nie.

Nmofmak pisze...

Genialnie było cie gościć w FopaStudio Olku. Mam nadzieję że to nie ostatnia impreza nasza. Dawno nie piłem z kimś wódki do 6 rano :D

To było... ciekawe.

Ana Rodriguez pisze...

Może i stare, ale bardzo klimatyczne:)

Anonimowy pisze...

:-)))

tiaaa...to już rozumiem tę przejmującą ciszę :-))))

to ja tu czekam na zdjęcia a oni wódkę piją :-)))

Szi pisze...

Piękna fotografia :-) pozdrawiam!

Carina Felice, Photography pisze...

I especially like your eyes to the objects. I share this approach to photography.
Congratulations,
greetings from Buenos Aires!